Bende diyeteyım , gunluk 1500 kalorimi geçmiyorum saglıklı besleniyorum , karbonhidrati kavaltıda ve öğün yemekte alıyorum akşamada protein agırlıgında besleniyorum her hafta -300 bazen 200 grama kadar yag yakıylrum , spor yapmaya zamanım yok bebegimi kucagıma alıyorum haraket ediyorum