Herkese merhaba, ailecek hafif sayılabilecek semptomlarla Covid geçiriyoruz, fakat hiçbir sağlık sorunu olmayan 11 ay 11 günlük kızım hepimizden ağır geçiriyor. Bugün 5. günümüzdü. İlk günler çok zorluydu. Covid, krupa neden oldu, ateşi de dirençliydi. Dün ateşi çıkmamasına rağmen bu akşam tekrar çıktı. Bugün öğlen kontrolde doktor “Ciğerlerine inmiş, ama öyle kötü değil.” dedi ve antibiyotik verdi. Balgamlı, sümüklü, hapşırıyor ve bugün de öksürmeye başladı. Antibiyotik, ateş düşürücü ve buhar makinesi ile evde tedavi uyguluyoruz şu an. Günlerdir canımız çok sıkkın, tam iyileşiyor derken bugün daha kötü. Bizim gibi benzer durum yaşayanlar varsa önerileriniz nelerdir?