lyl0742 Ozgn01 ben öğrendiğimde tam 4 haftalıktı ama beta hcg çok yüksek ti hemen kese gözüktü ilk muayenede 4+1 de erkek bebeklerde betanın çok yükseldiği söylendi ama ne kadar doğru bilinmez cinsiyeti zaten 12.haftada öğrendik 🤷♀️
Papatyammmmm Ozgn01 Yok bence ben adetinden önce ogrendim hissettim 3 haftalıkken hcg düşük cıktı bi kaç hafta bekledim hastaneye gittim yükselmiş cinsiyeti 18 haftalıkken öğrendim göstermedi minik kuşum