Mrvunluu Hamilelikte oluşan kararmalar ne zamn yok olur acaba benim göbek çizğim oluştu, 1 ay oldu doğum yapalı ama hala duruyor ne zman yok olur acaba
TalentedMom Mrvunluu göbekte oluşan çatlaklar mslesef geçmiyor benim geçmedi geçmeyecek de hatıra kaldı
plakayerli Mrvunluu ben de hiç geçmeyecek sanmıştım herkese soruyordum kimse bişey demiyordu geç geçti ama geçti tam ne zaman hatırlamıyorum
Mrvunluu Mavis34 Ya çok sorun değil aslında sonuçta göbeği açık kıyafetler giymiuorum sonuçta da insan gene de rahatsız oliyor
Doruk1-Arsen Mrvunluu 5 ay oldu doğum yapalı yavaş yavaş azalıyor ilk zamanki koyuluk yok açılıyor zamanla