bebegmmveben doktor yadırgamak haddime değil ama neye dayanarak söylemiş bunu? 4 doktor değiştirdim, 11 aylık oğlum kesinlikle sütü önermediler, yaşından sonra dahi fermantasyona uğramış hâlini verin çok daha sağlıklı dediler. Sizin tercihiniz ama bence doktorunuzu değiştirin ya da başla bir doktora danışın