Didem88nil benimde kızım 17 aylıkken oldu. 2 gün ateşi oldu ve halsizlik oldu. Calpol dolven dönüşümlü verdik ve doktorumuzun önerisi ile umca diye bir damlaya basladık günde 3 kere 10ar damla şeklinde iyi geldiğini düşünüyorum bağışıklık güçlendirici bir damla ilaç değil araştırıp doktorunuza danışabilirsiniz. Çok geçmiş olsun ama merak etmeyin bebekler daha kolay geçiriyorlar