@Nurgokcee ben de haziranda bırakacağım doktorum haziranda ara verelim dedi , o zaman ben de kesersem 4 gün felan gece uyancak sonra düzelecek inşallah öyle olur korkuyorum hiç uyuyamayacak uyancak diye , çünkü 2 yaşa
kadae zaten uyuyamadı bağırsak tepkili alerjisi karın ağrısından uykuları kötüydü , 2 yaştan sonra düzeldi zaditen de vermeyince uyuyamadğından nasıl bırakacağım diye korkuyorum , sizin de çocuğunuz uykusunda dönenip sürekli sıçrıyor muydu zaditen vermeyince ?