PrensinAnnesi2021 Öfke nöbetleri geçiriyor , altını asla aldırmıyor. Herseye eliyle uzanmak almak istiyor ama herseyi istiyor. 1 sn elinde tutup firlatiyor. Ağlama bağırma krizleri geldi bir anda. Nasıl bir atak bu ? Yaşayan bir yorum yazsın 🥺
Kuzeybabyy PrensinAnnesi2021 bu söyledikleriniz çarpı on. 14 aylığız kucaktan inmek istemiyor her şeye ağlıyor tek kalmak istemiyor iştahı yok 🤯
ikicocukluAnne_ PrensinAnnesi2021 sadece benimki öyle sanıyordum deli gibi durmadan bişey yemiyor ağlıyor altını değişirken 3 kişi birden uğraşıyoruz kıçında bezle kaçıyor koşarcasına yürüyor arkasından yetişemiyorum bide köpek dişi çıkıyor çıldırmama ramak kaldı benimde 😵💫
PrensinAnnesi2021 Hep_mi_uykusuz 13. Ayda Dis yüzünden sürekli agrisi vardı huzursuzdu hep salyası akıyordu. Şimdide bambaşka bir modelde . 4. Ay atağı kadar kötü sanırım bu da 🥺
PrensinAnnesi2021 Ebru223 tüm gun sürüyor gece gündüz çocuk bir anda değişti sizde de öylemi bilemiyorum
PrensinAnnesi2021 Kuzeybabyy evet bir de kucak krizi var. Sizinki desteksiz yürüyor mu bilmiyorum ama oğlum Suan desteksiz yürümüyor sürekli emekleme modu arada ayağa kalkıyor sıralıyor Paçama yapışıp agliyor kucak diye. Yuruse rahatlicam mi bilemiyorum cok agresiflesti
PrensinAnnesi2021 Kuzeybabyy valla ben de acaba yuruse rahatlicak mi anlamadim bir stres içindeyiz. Beni yiyor resmen çiğ çiğ 😅
PrensinAnnesi2021 ikicocukluAnne_ Dis çıkartma olayı ayrı birsey zaten. Alt almaktan korkar oldum resmen 🥲 sanki cocugu boguyorum girtlakliyorum oyuncak falan hiç birsey ise yaramıyor umarım geçer