Sdka27 ilk kızımda bende öyleydim meme ucum yok tutturamıyırum edemiyorm derken mamayla büyüdü ilk kızım ama ikincide direndim üsteledim ucu hiç önemli değilmiş onu anladım suan yine ucunyok düz hatta elimle uzatıp kahverengi kısımdan sokuyorm o cektikce süt nasılsa geliyor kontrole gittik kilo alımıda iyi cok sükür başardım pes etme canm kolunun altona yastık koy bebegi de üzerine yerleştirerek emzir olmadı yatarak emzir dene pes etme kesinlikle yaoabilirsin ben yaptm sende yapabilitsin