Zaten düzenzszlklerim oluyodu, bi ara kilo vermiştim düzlmişti tekrr aldım yine düzen bozuldu. Oğluma hamile kalmadan önce doktor pco var demişti.. Üstüne bide haşimoto troit çıktı. Baya hormonlardan sıkıntı var yani. Neyse 3 aydr 35 gunde oluyodum bu ay yine günüm geçnce 35 te olurum dedim normlde 30 gun döngüm. Bkle bekle yok 7. Gun geckmede kan verdim negatiftim. 13. Gun geckmede dayanamdım doktora gittim çnkü çok şiddetli de ağrım oluyor kasıklarım felnda ciddi bıcak saplanır gibi ağrıyor. Doktor pco varmı kilo aldınmı gibi sorular sordu evet dedim. Ozamn gecikme düzensizlik norml dedi tarlusal verdi bugun 2. Gun kullanıyorum adetim hemn gelmez biliyorm ilaç bitince 10 gune kadar süresi var zaten 2 hafta sonra olmazsan hala gl dedi doktr. Ama kasıklarımın ağrısından ölücem patlıcakar sanki. Adet olucam olamıyorum gibi dehşet bi ağrı bu kadar norml mi acaba hanımlar. Bşey diyin bana🥴 maydanoz felnmı tüketsem ne söker beni bir an önce