Selam kızlar, Oğlum 2 yaşında ilk defa bronşit oldu. Pazar gününden beri öksürüyor bende prospan şurup veriyordum 2 gündür ateşleniyor. Parasetamol verdim onun içinde. Bugün doktorumuza gittik akut bronşit olmuş 2 tane ilaç verdi bu ilaçlar Türkiye’de var mı bilmiyorum. SalbuBronch damla 1 hafta kullan dedi, Rectodelt fitil verdi 2 kullanımlık kortizonlu ağır bir ilaçmış. Açıkçası beni korkuttu bu durum ve ben hep doğal yöntemlerden yanayım. Sizlerin deneyimleri nedir? Ayak altına sırtına vicks sürüyorum. Cold mix damla damlatıyorum yakasına ve yastığına. Sizlerin tavsiyesi nedir?