Hamzam18 Oğlumun torbasının içindeki yumurtaliklar doğduğundan beri büyük ve sol tarafı digerine göre daha büyük şişlik var ama sanki içindeki o yumurtaliklari şiş gibi böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Berkininannesiiii Hamzam18 benim oglumda öyleydi iki yaşa kadar düzelir dedi bi yaşında düzeldi canım su olmasına hidrosel diyorlardı herhalde
Neslihan-55 Hamzam18 bilgim yok ama şöyle bisey diyeyim arkadaşımın da bebeğinin yumurtalıklarinda sıkıntı vardı ama sizinki gibimiydi bilmiyorum doktoru ona 2 yaşına kadar ameliyat olması gerektiğini söylemis geçenlerde de oldu Allah korusun siz gene de bir üroloji doktoruna falan gösterin isterseniz
paslan Doktorunuz daha iyi bilir endişe etmeyin bence takip edin tabi benim oğlumun da yukarıda idi testisi iner dedi indi