Bsr41 biri beni anlatmış,bebeğim 4 aylık hala tazyikli ve her seferinde memeden kopma ağlama,ayakta gezdiryorum,, öyle uzun uzadıya sakın meme emdiğini görmedim , daha bugün bile nefesi gidiodu kendini çekio memeden ,süt tazyikli olunca ,bı hzuursuz oluyo ,doktora da sordum güzel bisy dedi bana bisy demedi (( ben memeyi biraz tutup skiyorm yavaş gelmesi için ve emerken çıkarıp bı iki saniye tekrar veriyorum ,bu yönetimi deniyorum azda olsa işe yariyo bi dene canm istersen, ama cidden çok yoruldum bende sabırlı olmak gerek