Kızlar sekiz ay oldu doğum yapalı üçüncü Aydan beri adet görüyorum düzenli çok şükür ama şimdi adetime bir kaç gün var bende lekelenme oldu ilk defa başıma böyle bir şey geliyor daha önce hiç olmamıştı şaşırdım bekledim regl falan olmadım rahim toparlanana kadar böyle şeyler normal mi acaba bilenler yorum yapabilir mi