Ben kızım 3 aylıkken regl oldum 4. Ayda oldum fakat 5.aydayız ama hala olmadım öyle kaza zede olduğumu da düşünmüyorum przrv.le korunuyoruz ama hep kontrol ettik bı sıkıntı yoktu 7 günü falan geçti regl olmayalı ve adet söktürücü iğne diyebir şey duydum doğru mu doğruysa nerde yaptırabiliriz bunu ? Bilgisi olan var mı? Yada yaptıran ( Doğumdan önce de hep düzensizdi kist vardı doğumla birlikte alındı )