sema_aa Kızlar bugün 2 ay aşılarını olduk 2 bacaktan 1 koldan. Şuan biraz ateşi çıktı 37 lerde. 38,5 geçerse calpol verebilirsin dediler ama korkuyorum tecrübelerinizi merak ettim
Ogulcanmomy sema_aa Bizim 37.8 e kadar çıktı en fazla canım. Hiç korkma uyku yapabilir biraz ama uyurken de hep kontrol et bırakma. Bir de bol bol emzir😊 Korkup stres yapma hiç 😇😇
annemioldumsimdi_ sema_aa Bizde ayın 11 inde olduk aynı şekilde akşam saatlerinde 37,5-38 oldu bi çay kaşığı calpol verdim bi şey olmadı çocuk doktorumuz da söylemişti zaten verebilirsin diye. 🤗
sema_aa Bi ara 38,5 oluyo gibi oldu biraz bekledim artrsa calpol verecektim çok şükür ki artmadı şuan daha iyiyiz sağolun hanımlar