prensesannesiiiiiiiii Bebeğim 2 ay 10 günlük bugün regl oldum. Aşırı bir kanama var eşortmsnıma yatağa falan geçti bide temiz kan geliyor kirlide değil normal mi bu durum aynısını yaşayan var mı? Bide aşırı sinir var üzerimde 🙄
NursenaT prensesannesiiiiiiiii benımde kızım 7 bucuk aylık DHA bugun regl oldum bir haftadır üstümde inanılmaz bir sinir var bugunde öyleydi eşimle kavga ettim reglim tam sökülmedi az az geliyor aylardır bugun oldum yarın Olcam dıye dıye gectı çok şükür oldum sonunda şu üstümdeki siniri de atsam başka bişey istemiyorum
Kubra27 prensesannesiiiiiiiii çok normal canım hiç telaşlanma ilk adet çok yoğun oluyor bendede olmuştu sonra düzeliyor