JackDaniels geç kalmadım yani öyle mi, 3 aylıkken cocuk doktoruna muaneye götürdüğüm de kardiyolojiye götürün demişti ama o zaman hiç randevu bulamadım, özel hastaneler de de biraz ücreti fazla geldi o sıra, şuan da 4 bucuk aylık 5. Ayında falan götürsek sorun olmaz o zaman