Kızlar 7 martta adet gördüm 4-5 gün sürdü ve bitti..bugun ayın24ü
yani daha 11. 12 gün oldu biteli.
Bugün gün içerisinde 2.3. kere kahverengi leke geldi adet olacak gibi kasık ağrım var.
Kahve leke neden olur.
Afedersiniz geri çekilme ile korunuyoruz.
Korku dustu icime test alsamda cıkmaz değil mi Kahve lekenin baska sebebi olabilir mi.🤦