Baykusannesii Merhaba hanımlar. Bebeğim 15 günlük göğüslerinde sertleşme var. Kimileri masaj yap süt çıkar yumuşar diyor, kimileri dokunma daha kötü olur diyor. Bu konuda tecrübeniz var mı? Ne yapmalıyım?
deniz-95 Baykusannesii dokunmayın. Kendi kendine inecek şişlik. Bana doktor sakın dokunmayın demişti.
Deross Baykusannesii dokunmayın kendiliğinden geçiyor sıkmak kötü olduğunu söylemişti doktorum daha cok küçük zaten
prensesannesiiiiiiiii Dokunmayın Benim bebeğimde de vardı kaynanam sıkalımmsüt gelsin o ağrı yapar diye başımın etini yesede izin vermedim kendiliğinden geçiyor
amansallagitsin Baykusannesii bizdede oldu ilkte kaynanam ovaladi iki kere filan doktora sordum kizdi bana sakin eleme dokunma sıkma demisti yoksa antibiyotik alir demisti bende bi daha dokundurmadim kendiliginden gecti sakin aman diyim bole hataya dusme ben dustum bi daha asla dinlemedim onu