Ssda01 Ssda01 bebeğim 1 buçuk aylık, henüz net bi doktorumuz yok memnun kalamadığımız için. Her gittiğimiz doktor farklı bişey söylüyor malesef. Kimisi mamasına karıştırıp verin, (mama+mem şeklinde ilerliyoruz) kimisi emzirmeden 40 dk önce verin, kimi de tok karnına kaşıkla verin diyor. Kafayı yiyeceğim resmen.