Aleynaa1 3 ay civari bende de meme reddi yasadim mama da yemiyordu kasikla yediriyordum zor bir donem ama geciyor uykuluyken emzirmeye gayret edin gunduz uykusunda da emzirmeye calisin sutunuz kesilmesin. pirinc unu icin de cok erken ben 5 aylikken tadimlara basladim corbalar vs yaptim ozaman bile sindiremedi daha hazir degildi hep rahatsiz oldu. alerji tanisi bize de konmustu 4 aylikken kakada kan vardi ama ben bebelac verdim cunku diyet mama yemiyodu herhangi bisey olmadi bence sizde pirinc unu yerine bir mama deneyin bakalim reaksiyon verecekmi?