Alisumm Kızlar hamilelik boyunca en özlediğim şey yüz üstü yatmakdı. şimdi sezeryan doğum yapalı 3 ay oldu, hala 2 dk.dan fazla yüzüstü yatamıyorum. ağrı ve kalp atışı gibi bi hiss oluyo. ne zaman düzelir, eskisi gibi yata bilirim..?😟
[silindi] Alisumm canım ben yatıyorum bende 2 aydır sezeryan doğum yaptım bir sorun yok yüz üstü yatmamda
Ikrazumra19 Alisumm bende 40 dan sonra yatmistim bi sure insansa korku oluyor sanirim birsey olmaz ama o his biraz zaman aliyor
Haffuse Alisumm her cilt her bunye farklidir… Ben cabuk topatladim diye normali bu surectir diyemeyiz… Daha erken zaaten,6 aya kadar toparlanmis sayilmazsin canim…
nelmali Alisumm sezaryen sonrası hemen döndüm yattım enfeksiyonum vardı normal doğum dikişim de vardı düzeltme ameliyatı dikislerim de vardı sanırım o kadar acıyla ondan ağrı hissetmedim
[silindi] Alisumm bilmiyorum ki canım her insanın bünyesi farklıdır sen bir gözük doktora yinede.. Dediğim gibi bende sıkıntı olmadı
Halimea Alisumm bende 5 ay oldu sezaryan dogum yapalı bende yüz üstü yatamıyorum goguslerimden dolayı🙈