Ayso5 mama ve meme gidiyorsunuz sanırım beslenme aralıklarını açmaya çalışın bide emzik önermişti bizim doktorumuz oyalar diye. Çnkü emdikçe yada mama aldıkça zaten gazlı bide gaz üstüne gaz yüklemiş oluyoruz mide hiç rahatlamıyır. Bebeğim kolikti çok iyi bilirim gaz sorununu. Masaj yapın bebek yağı. Yüz üstü yatırıp sırtına masaj yapıp ayaklarını bisiklet sürer gibi çevireblrsinz bide ben çok gaz DAMLASI kullandım Bi süre rahatlatıyır sonra yine devam ağlamalar fayda ettiğini düşünmüyorum. Kimyon rezene denedim çok. Bide peryavşanı diye Bi ot var onuda Bi deneyin çok acı ama işe yarıyor. Madem emiyor sizde için bebeğinizede 1 2 çay kaşığı verin