Ne zaman bitecek artık valalhi yoruldum. Akşam 20:00 den sonra cocukta bir huzursuzluk başlıyor sürekli ağlama modu benden ayrılmıyor uykuya direniyor. Normalde 21-21-30 arası mama yer ve uyur ama o saate kadar kök söktürüyor bize. Birde diş patlamış üstüne tuz biber 😀😀😀😀 Ne zaman gececekkkkk