Var mı gönderen?
Sinifcianne Rengin ve Avcıoğlu na gönderen arkadaşlarim var memnunlar 🤗
Durumunuz müsait mi
simiyyy aylık ödemesi 2 bini geçsin istemoyorum acıkcası.
Sinifcianne o zaman üstte kalsın başka anneler görür umarım 😊
cicekbahcem rengin yakın bana da yıllık ödemesi ne kadar acaba bilginiz var mı?
Sinifcianne inanır mısınız hiç bir bilgim yok 😔 ama bu civarın en iyisi diyebilirim