yareninannesiiii bizde olduk bugun. Cok fena ya az önce ateşi çıkar gibi oldu. Cok sukur şuan yok ama çok huzursuz ya mızıklanıyor aglıyor. Calpol ver dediler 37 5 i geçince 37 6 oldu vermeyi denedim ama kustu mıgdesı de ne varsa çıkardı surup ıcmıyor 🙁😢oyle kaşıkla zaten bısey ıcmeyı sevmıyor tükürüyor. Fitil verdi doktor ınsallah çıkmazda vermem ya cok zormus bu 2 aylık aşı iki bacak bir kol napsın bebişler tabi normal 🙁