Burcuacarr96 Kızlar merhaba 3 ay 10 günlük kızım var ilk doğumumdu ve sezeryan oldum şimdi bugün test yaptım ve ikinci çizgi silikte olsa çıktı benim durumumu yaşayan bir anne var mı emzirme bu durumda nasıl oluyor cevap verirseniz sevinirim
Nihalalp Burcuacarr96 emziriliyo emzirmeye engel değil hamilelik durumunuz müsaitse tıbbi olarak emzirebiliyorsunuz
ZHR_KRM Burcuacarr96 arkadaşım aynı seyleri yaşadı emzirmeye devam etti bı sikinti olmadi son haftalar zorkndi biraz bebek iriydi baskı yaptı diislere erkn aldılar …hatta o kirkinin peşine hamile kaldi
Burcuacarr96 Aklimdasin oda evlat tabiki hayırlısı ne ise o olsun ama kizimida emzirmeyi bırakmak istemiyorum yeni doğum yaptığım için nasıl bir süreç beni bekliyor onu da çok merak ediyorum
snowflake Burcuacarr96 emzirme konusunu doktorunuza danışın hayırlı olsun bebisiniz ama hamileyken emziren ler de varmış internette bi doktordan dinlemiştim
Aklimdasin Burcuacarr96 Emzirin tabiki daha cok kücül ama yaranız daha cok taze oldugu için kafama takıldı. İnş sorun cıkmaz
Deletedmom_101 Swwetbaby sezeryan doğum yaptım hiç böyle bişey duymadım üstelik bebeğim 7 aylık olacak 8 gün sonra sürekli kucağımda
Aklimdasin ZHR_KRM dikişlerde açılma vs oldumu hiç. Benımde 2 sezeryan var doktorlar olumsuz cok sey dedi bana gözümü korkuttular acıkcası
Burcuacarr96 ZHR_KRM ooo inşallah benimde sorunsuz geçer tek temennim o eşim de askeri personel oyuzden ailelerden uzaktayiz tek başıma endiseleniyorum
Swwetbaby Burcuacarr96 çok ağır bir bebiş değil zaten daha rahat geçer ilk zamanlar emzirme de skinti olmuyormus . Ama son aylar karnin büyüdükçe dikişler yeni olduğu için hala gerilip incelme olabiliyor yakınımda oldu istirahat önerdi ben onu demek istedim hayırlı olsun bu arada 🙂🌺
DurununAnnesiiii Burcuacarr96 düşük riski yoksa emzirilebiliyormuş diye anlatıyodu instagramda izlemiştim bi ebeden
Burcuacarr96 Aklimdasin yok kontrole gittiğimde doktor içerde de bir sıkıntı yok dikislerde gayet iyi demişti
Swwetbaby Burcuacarr96 ya ben bunu çok merak ediyordum dikişlerin iyi olup olmadığını nasıl anlıyor doktorlar içerisii bilemez ki sonuçta. Benm dikisim çok gergindi ilk dikildiginde hiç begenmedim acaba skinti olur mu sonra dan ikinci gebelikte
Swwetbaby Deletedmom_101 sezeryandsn sonra değil canım. İkinciye hemen hamile olunca mesela aiki sezeryan arası 2 yıl diyor doktorlar çünkü dikislerden dolayı. İkinciye kısa sürede hamile kalınca son aylar dikislerde incelme olabiliyormuş o yüzden kesinlikle ağır kaldırma vs. Önerilmiyor yaşadığımız için söyledim
Aklimdasin Deletedmom_101 Sezeryan olanın genel olarak bir süre dikkat etmesi lazım aslında. Dogum ama sonucta ameliyat o bakımdan söyledi herhalde arkadas. K validem ameliyat oldu dikiş var diye agır kaldırma dedi doktor bir süre. Bizim içinde aynı sey geçerli aslında. İlk dogumumda benımde eve gelince dikişlerim patladı. Ev işi falan yapmıstım. Yardım edecek kimsem yoktu cünkü.sonrası cok daha zor geçmişti