Kızlar merhaba oglum 10 aylık. Aslında bana kalırsa bız halımızden cok memnunuz ama cevremdekıler bazı yorumda bulunuyor size de danısmak istiyorum.
Sabah 8 de kalkar
9-10 gbi tekrar uyur
14te de tekrar yatar yarım 15.te uyanır
18.00da yatar 19.00da kalkar
Gece 22.30da uyur sabaha kadar 8de kalkar gece ara ara uykusunda su ve mama verırım.
Yazmamdakı amaç şu gece uykusuna cok erken yatıyor bence uyandır tekrar uyut biraz zaman gecınce dıyen ler var. Ama bende oglumda memnunuz bu durumdan düzen olusturduk. Dakka şaşar sadece saatler şaşmaz hiç.