Kızlar merhaba. Gebeliğimin başından beri ağzımda geçmeyen acı ekşi kötü bir tat vardı. Ne. Yesem sonrasında o tadı alıyordm doğum yapınca geçer umuduyla yaşadım resmen 9 ay doğurdum 1 hafta oldu hala devam ediyor. Benim gbş olan var mı ne zaman geçecek hayat kalitemi düşürüyor artık