Biricigm tehdit ediyosunuz yani kızınızı. Doğru bi tutum değil malesef. Bunlar kıyaslanacak durumlar değil tabiki ama inanın benim kızım da çok hareketli. Parkta gördüğümüz diğer ebeveynler bile söyler ne kadar hareketli olduğunu. Hareket çocukların doğasında var. Normal olanı bu zaten. Ama çok fazla olduğunu düşünüyosanız pedagogdan yardım alabilirsiniz. Dikkat süresini arttırmak gbi, enerjisni atabileceği alanlarda bulanmak gbi konularda tavsiyelerde bulunabilir size. Bugün siz tehditle bir şeyler yaptırırsanız, erişkin olduğunda başkaları da yaptırır. Çok üzgünüm ama malesef böyle, çok hassas geri dönüşü zor olan konular dikkatli olmak lazım