Mel93 Kızlar selam bir sorum olacak doğum yapalı 38 Gün oluyor. ben göğüs ucu yaralarına karşı gümüş kapak kullanıyorum. Yara olmadı uçları ama aşırı hassaslaştı bluz deyse canım yanıyor. Gümüş kapak nemli tuttuğu icin iyi geliyor sürekli kullanıyorum emzirirken cıkarıyorum bir tek. Geçen sıkıldım çıkarayım dedim iki gün ucları agrıdı geri taktım hemen. 5 ay fln kullanan varmış ben ne zmn bırakacağım yani göğsüm eski haline ne zmn dönecek bilmiyorum danışmak istedim ayrıca göğüslerim tazyikli süt üretiyor bebeğim damağına yapıştırıyor memeyi ağzından çıkarınca anlıyorum bunun da bir çözümü var mı ?
Snowglobe Mel93 gümüş kapağı doğumdan sonra mı takmaya başladınız o yüzden olabilir. Ben 2 ay taktım sadece. 40 tan sonra çok seyrek taktım sonra da bıraktım
elaninannesiii Mel93 ilk 2 ay falan taktım şu an 16 aylık kızım ara ara ısırınca takıyorum hemen yumuşatıyor
nana34077 Mel93 4.5 aydır takıyorum, göğüslerim terbiye de oldu, yaralarım da yok, herşey 10 numara ama kapak alışkanlık yaptı bende🙈😊 uçlarıma kıyafetin değmesi hoşuma gitmiyor, bir de ister istemez kıyafetlerin tozunun meme ucuna yapışmasını önlüyor.
Lulemom Mel93 7 ay oldu ve hala kullanan ben 🤣 valla bi ara yeter artık çıkarim dedim. Sanırım 4. Ay falandı. 1 gün takmadım. Akşamına nerde benim kapaklarım diye dolandım. O oldu. Bi daha da çıkarmadım. Yine bi denemek istiyorum ama cesaretim yok. 🤷♀️
burjoosphere Ben göğüs kalkani kullandım 11 aylık olunca göğüslerim terbiye olmustu çünkü oglum 6 ay kolikti. Gümüşu bilmiyorum ama…
Mel93 nana34077 evt aynen öyle ama hassslasması canımı sıkıyor hiçbir şey değdirmiyorum acaba sürekli kullanımdan kaynaklı mı. Sizin onca ay sonra hassaslıgı geçti mi
Ays0 Çok iyi anlıyorum seni çünkü ben de tam 5 ay kullandım. Hiç yara olmadı ama aşırı hassastı. Atletim dokunsa sızlardı hatta duş sonrası havluya sarınamazdım. Kullandığın müddetçe hassasiyet geçmiyor ne yazık ki. Artık sıkılmıştım ve 5. Ayımda yeter diyerek bıraktım. İlk bir kaç gün huzursuz oldum lansinoh krem sürdüm ve lansinoh gogus pedi kullandım (normalde baby me ped kullanıyorum ama lansinoh daha pamuksu yumuşacık o yüzden onu kullandım bir süre). Zaten 1 hafta içinde meme ucu düzelmeye başlıyor şuan 7.5 aylık kızım inanılmaz rahat ediyorum hatta direkt pede temas ettiği için gereksiz akma da azaldı
Mel93 Ays0 5 aydan sonra bırakmışsınız benim daha çok yeni o zaman evet aynen havluya bile sarılamıyorum aynen öyle ne zmn geçecek off 🥺🥺
Mel93 Lulemom 7 ay çok uzun bir süre valla ben şimdiden sıkıldım 🥺🥺 hassas mı peki siizin göğüsleriniz
Snowglobe Mel93 hiç zorlanmadım. Krem falan da hiç sürmedim. Ama ben doğum dan once kullanmaya başlamıştım. Onun etkisi olabilir
tazeaane Mel93 kızım 10 aylık olucak hiç çıkartamadım. İlk 20 gün takmadım doğumdan sonra hemşire takma bakteri vs dedi ama çok göğüs yarası çektiğim için sonra taktım şimdi de gümüş kapağı hiç çıkartıyorum. Göğüslerim halâ çok kötü bebeğim emerken sanki iğne batırıyolar ama sanırım bende çıkartamıycam
Gul-42 tazeaane ıkı haftayı gectı bırakalı yada duzeldıde bn bırakmak ıstemedım denemek ıstemedım o acıyı tekrar yasamak ıstemedım sanırım bes ay 10 gunluguz
[silindi] Mel93 ben 2 ay kullandım göğüs ucu yaralarım vardı çamaşırlara yapışıp kalıyordu çıkarınca canım yanıyordu falan yaralarım iyileşince kullanmayı bıraktım evet yine hassastı ama gümüş kapak beni çok sıkmaya başlamıştı kenarları göğsümü kesiyordu gece rahat uyuyamıyordum vs. Pentinin sporcu büstiyerleri olıyor pedli ama ben pedi çıkarmıştım çok rahat güzel bi kumaşı var çok memnunum halen kullanıyorum tavsiye ederim.
Mel93 [silindi] ya aynen bebeğim göğsümde yatıyor mesela bi bakıyorum kapaklar iz yapmış biraz da küçük geliyor kapaklar göğüs ucuma iyice sıkıyor. Bende öyle bir atlet sütyen alayım dedim ama o da değecek ya ucuna yine acır mı cunku banyodan sonda havlu bile değdirmiyorum 🥺🥺
Mel93 [silindi] merhaba Pentinin sporcu büstiyerini bulamadım acaba fotoğraf atar mısınız ya da link kopyalayabilir misiniz 🙏💕