Sevgili anneler öncelikle merhaba ben 20 gün önce doğum yaptım kızım sarılıktan dolayı ilk günlerde sürekli uyuyor emzirmek için zorla uyandırıyorduk birkaç gündür tam tersi sürekli emmek istiyor uyumuyor uyusa da emerken uyuyor yatağına koyunca iki dk sonra uyanıyor her emmek istediğinde emzirlemeli miyim bir zararı olur mu acaba çünkü bazen iki emme arasında 10 dk bile olmuyor