Kızlar bebeğim 17 günlük sütüm var ama sürekli ağlıyor ve gazı var kilo alımı gayet iyi ama hiç durmuyor sürekli ağlıyor eşim mama verelim doymuyodur belki dedi gece emzirdikten sonra 30 ml mama yaptık içti ama yine huzursuzdu sabaha kadar ağladı acaba doymuyormu mama vermek istemiyorum sonra emmeyi bırakır diye😢