Hanımlar anneler buraya lütfen günlerdir yazıyorum o kadar saçma sapan şeylere dünya kadar yorumlar yapılıyor ama buraya yazılmıyor böyle önemli bir konu üstelik birde, içinizde derdime derman olabilecek biri varsa yazsın lütfen bebeğim 9 aylık ek gıdaya gecmeyle beraber emzirme serüvenimiz çok sarsıntıya uğradı hele artık sütüm kesildi bile denebilir gelmiyor bile yani şu bir kaç gündür damla damla anca sütü sagimla geri tekrar eskisi gibi arttırabilir miyim yoksa kesilince kesiliyor mu bu arada emmedigi için kesildi 2. El bir makine buldum malum fiyatlar cosuk durumda sağım yapmak için aldım yorumlarınızı bekliyorum..