kubra2608 üzülmeyin lütfen, her bebekte, çocukta bireysel farklılıklar var. 18. Ayına kadar bekleyin, eğer hala yürümemişse doktora götürürsünüz. Bu süre zarfında kollarından tutarak değil, çünkü zararlı olduğunu söylüyor doktorlar, yürüme arkadaşıyla bol bol yürüme egzersizi yaptırın. İyi düşünün iyi olsun. Küçük kuzuyu öpüyorum 😘💐