Giden var ise şuan Yoğunluk durumu nedir ?
Ssssraa gece 11-12den sonra daha sakin oluyor
.
Su an nasıl bilemem ama bi kere gece 3te gitmiştik sakindi
Deletedmom_72 gece sakin olması muhtemel🥲 çok teşekkürler 💓
Ssssraa İsterseniz arayın bi belki bilgi veren olur
Deletedmom_72 yola çıktım artık ya Allah ya kısmet🙈
Ssssraa Çok geçmiş olsun ♥️
Deletedmom_72 çok teşekkürler💓
morjaguar şuan dönüyorum ve yeterli şekilde sakindi. Teşekkür ederim💓
Ssssraa bebeğiniz iyimi 🙏
ikizannesi2 ah çok teşekkür ederim iyi diyelim iyi olsun💓