GiybetReis 18 aylık son 1 aydır tek uyku yapıyor.
7de uyanıyor,
11de öğle uykusuna geçiyor. 3te uyanıyor.
Akşam 8buçukta uyuyor.
Ama mesela cumartesi oyun grubu yüzünden bu düzeni sağlayamıyorum o zaman 2 uyku yapmaya devam ediyor. İlk geçişte sıkıntı yaşamak çok doğal, düzenin oturması zaman alıyor.