HM1 Benim oglum 4 aylik ve saclari acayip dökülüyor. Saclari heryerde resmen, cocugun elinde yuzunde agzinda gordugum bile oldu o yuzden kesmek istiyoruz. Bukadar erken sac kesilirmi?
UcuBulunamayanBant HM1 ben 4aylikken kestim aynı sebepten ötürü tamamen kazimadik eşimle evde onun tras makinesiyle kestik şuan 6aylik uzadı bile saçları. Kesebilirsin yani
aysskarks HM1 canım biz de o aylarda kestırdık ilk saçını iyi ki kestırmısız dedik makımeye vurdu eşim üşümedi hasta olmadı cok şükür sımdı 16 aylık 3 defa sıfıra vurduk hemn 1 ayda uzuyor zaten