Kizim 6 ay 11 gunluk. Hafta sonu disari cikmak zorunda kaldık. Hava soguktu ne kadar korusam da yinede usuttu sanirim.Kızım o gunder beri arada hirlıyor ve oksuruyor. Uyurken sorunu yok uyanikken oluyor genellikle. Aspiratorle zor temizletiyor. Baska ns yapabilirim gecmesi icin yagrin doktora goturecem ama hemen ilac verim taraftari degilim