Umayada- ahh ben de uyanmiyor diye tedirgin oluyordum şimdi 4 aylık uyusun diye gözünün içine bakıyorum bizde sezeryan olduk 13 gun kuvezde kaldı geceleri 2 saatte bir emzir dediler ama uyanmiyordu ve uyurken emmiyordu en gec 4 saatin sonunda kendisi açlıktan uyanıyordu, 10 dk emmeyle memeyi coktan boşaltiyordur doymasi sürekli ağlar, halsizlik olur sarılığın olmamasi da cok iyi moralini bozma