Surprizkutusu 12 yasinda kardeşim bizde kalıyor, hicbiseyi yok sadece krup tarzı öksürüğü var, bebeklikten beri süren bi rahatsızlığı. Evde iki kucuk bebegim var benim de, acaba bu öksürüğü bulaştırır mı..
melasya Surprizkutusu krup ses tellernin iltihabı daha çk alerjik bi hastalık.kızım grip oldugunda genelde krupa cevirir.oğlumada grıp bulaşır ama krup olmaz hiç.kızım 8 yasında ve 2 yasından beri uğraşıyoruz bununla.bence sizin bebeğinİzede gecmez yinede ck yaklaştırmayın
Surprizkutusu melasya dikkat etmeye çalışıyoruz ama oğlum ayrılmıyor pek yanından, kardeşimin de alerjik malesef cok gecmis olsun size de
melasya Surprizkutusu şimdiye kdr krup için antibıyotik kullanmadık hiç. mümkün mertebe yğksek sesle konusmamasına bağırmamasına ve ağlamamasına dikkat edıyorum bol sıvı alımı ve istirahat.soğuk hava buharıda ck iyi geliyo.eğer baska bir viral hastalık krupa cevirmişse o zmn çk baska daha agır seyredebiliyo.ses telleri iyice ödem yapıp soluk borusu iyice daralıyo nefes almak zorlasıyo.
DS123 melasya benim oğluma da krup teşhisi kondu ama sanki boğazı boynu kulağı ağrıypr gibi sürekli oralarını tutup uyumak istiyor hava veriyoruz ama bugğn 4.gün olmasına rağmen düzelme olmadı sizde de öyle aşırı uyku hali iştahsızlık vs oldu mu ilk yaz yaşıyoruz 5 kere gittik doktora antibiyotik de vermediler süreklinuyumak istiyor yemiyor çok halsiz çok
melasya DS123 genelde boğaz sıkıntılı oluyo ağrı şişlik yutkunurken acı kızımdan öle duyuyorum.ama genelde akşamlar oluyo bı durum gündüZleri hiçbişeyi yok gibi .en son krup otrit e cevirmişti.orta kulak iltihabı.kulak ağrısı artarsa göz önünde bulundurun.
DS123 melasya evet dün götürdük crp Yüksek krup değil dedi dünkü götürdüğümüz lenfleri şişmiş üçtane iğne olacak 2 vuruldu ama hala aynı halsizlik ve ağlamalar