Selam anneler 🌸
18 aylık bir oğlum var son 1-2 haftadir o kadar huysuz ki artık cinnet noktasına geldim durmadan ağlıyor yemek yemiyor geçtiğimiz gün ateşlendi birden bire götürdük önce bogaz enfeksiyonu dedi dr ertesi gün daha da ateşlendi tekrar götürdük serum bağladılar ateşi düşürdüler ama o günden beri eli hep ağzında diş mi dedim diş degil hepsi çıktı çünkü emziksiz uyumayan çocuk artık emzik istemiyor (bu güzel tabii ) ama tedirgin oldum agzinda bişe yok ama eli hep ağzında arada sıra da yüzünü buruşturuyor nedeni ne olabilir tecrübeli anneler yazabilir mi acaba ? 🙏🏻