Bende ilk 2 hafta yaşadım. Asla emmedi. Sakın pes etmeyin. Biberon değil kaşık biberon kullanın beslerken ve ilk önce meme verin. Zorla da olsa ağlasa da verin memeyi. Ten tene temas edin sessiz bir ortamda kokunuzu duysun. Memeye alışacaktır. Kızım 2 hafta sonra emmeye başladı. Kendinize ve bebeğinize güvenin.