Lacasadebaby yağlı süt, yağsız süt, yaramayan süt vs hepsi hurafe. Her annenin sütü kendi çocuğuna özeldir, mucizevi olması bebeğin o anki ihtiyacına göre vücudun süt üretimi yapmasındandır. Kendi çocuğuna ayda 1 kilo aldıran annenin sütü, bir başka bebeğe aynı etkiyi yapmaz çünkü o bebeğe özel değildir, anne sütü olması ın hatrına mamadan bir tık iyi gelir o kadar. Protein yedim hop yağlı süt oldu diye bir durumda asla yok, süt üretimi depolarımızdan sağlanır. Annenin iliği kemiği kurur ama vücut bebeği besler. Alerji nedeniyle aylarca süt ürünleri, et, tavuk, balık, kuruyemiş ve bazı sebzeleri yiyemedim ama mama kullanmadık, 21 ay emdi oglum. Olan benim sağlığıma oldu ama oglum %70 civarı persantildeydi. Oglum yeni doğan döneminde 10-11 kez kaka yapardı, kaka doyma göstergesi değil.