Kuzeyinannesi_ Aysegul93 ptt gitmeden, e devletten ptt kurum ödemelerine bakarsanız adınıza ödeme yatıp yatmadığını kontrol edip gidebilirsiniz.
istanbullugelin34 Mamzelle_Merve57 ben gidip basvurmafim aradim sordum islem yaptilar mart ayinda cekwbilirsiniz ptt den dediler
emnchn Mamzelle_Merve57 eşim, bebeğimizin nüfus kağıdını çıkarırken başvurmuş. Çok yakın zamanda da yatırdılar. Parayı Ptt den alıyorsunuz. E devlette şöyle bir imkan var;banka hesabınızı ekleyince direk hesaba yatıyor. Ptt ye gitmeye gerek kalmıyor.