Sibel-eslem Selam anneler benım kızım 8 buçuk aylık 1 haftadır sürekli ağlıyor geceleri uykuda çok ağlıyor gözü kapalı kendini dövüyor resmen eli kolu durmuyor gündüzde aynı şekilde napsam uyumuyor neler yapabilirim bu konuda yardımcı olurmusunuz ?
Asden Sibel-eslem biz de aynıyız 9 aylık. Ama bizim aşırı gazı var hala. Ağlarken gidip kucağıma aldığımda bağırırken yapıyor sakinliyor ama sonra yine aynı şeyler oluyor
Minisinannesiii Sibel-eslem heralde atak haftasina giriyo az mi çektim uykuya dalcagi zaman cirlayarak ağlıyodu gece bi ağlamaya basliyodu korkudan yerimden sıçrıyodum valla ben bol bol salladim beşikte gece gündüz anca öyle care buldum salladıkça uyuyodu anca
Sibel-eslem Minisinannesiii sallamaklada susmuyor beşikten çıkarıp kucağıma Alıyorum biraz uyuyor 10 dk sonra tekrar başlıyor ağlamaya
Minisinannesiii Sibel-eslem bol bol okuyun belki korkuyo olabilir bildiğiniz güvendiğiniz bi hoca varsa dua yazdirin ayetel kursi felak nas sürekli okuyun ya da telefondan açın