Merhaba 7 27 gunluk oglum var dogdugunda sarilik olmasin diye 40 gun mama +anne sutu vermistim sonra sutum yeterli gelince bıraktım bugun doktora goturdum 9 kiloydu hic kilo almamis 2 haftadır da doymadiginin farkindaydim doktorumuz kilo durumuna gore bakariz demisti ama ben 2 hafta aptmail bebelac mama denedim yemedi biberon wee baby philips avent nuk denedim ondan yemedi diye yine kabul etmedi ben surekli surekli degisik mama biberon alıp nasıl deneyecegim şaştım kaldım