LeMabelle Aradığın motivasyon bende 😂 Bekarken 53 kiloyken göbekli olan ben, iki sezaryenden sonra 53 kilo ve dümdüz bir göbeğe sahibim. Fakat çok emek verdim hala veriyorum egzersiz ve sağlıklı beslenmeyi 1-2 ay yapıp bırakmadım neredeyse 2 yıldır ( hamileliğim de dahil) aktif spor yaptım ve sağlıklı beslendim böyle yaşamaya alıştım diyebilirim