Sezaryen sonrası ne zaman yürüyüşe başladınız ve ne zaman karın hareketlerind başladınız ? Birde sezaryen göbeği gidiyormu lütfen gitmiyor diyenler yazmasın daha iyi 😅 bana motive lazım çok kilo almadım gebeliğimde
52 kg hamile kaldı
62 ile doğurdum
şuan 56 kg mm
doğum yapalı 36 gün oldu
Göbeğim yumuşak ve hala var moralim bozuluyor